• Vastuullisuus on Vetonaulan arvo ja arkipäivää

    Vastuullisuutta kaikessa tekemisessä Yhteiskuntavastuu näkyy meillä  kaikessa toiminnassa, se on yhteiskunnan ja ympäristön huomioon ottamista valinnoissa ja jokapäivästä vastuuta kaikissa …

    Lue lisääVastuullisuus on Vetonaulan arvo ja arkipäivää aiheesta
  • Rami Mattsson, järjestelmäasiantuntija

    Vetonaula asiakkaan arjessa: Toiminnanohjausjärjestelmän nopeuttaminen

    Espoossa tuotantoaan tekevällä asiakasyrityksellämme on keskeisenä työvälineenä toiminnanohjausjärjestelmä. Helpdeskin yhteydenotoista oli kerätty tieto toiminnanohjauksen käytön hidastumisesta joillain yrityksen käyttäjillä. Vanha …

    Lue lisää
  • Henri Yletyinen

    Vetonaula asiakkaan arjessa: puhallinvalmistaja ebm-papst

    Vetonaula asiakkaan arjessa: puhallinvalmistaja ebm-papst Ebm-papst on maailman johtava puhallinvalmistaja, joka toimii alan edelläkävijänä Greentech EC -tekniikan sovellusten kehittäjänä. Ebm-papst …

    Lue lisää
  • Microsoft Teams

    Microsoft Teams – Uusi tapa työskennellä tiimien kesken organisaatiorajojen yli

    Microsoft Teams – Uusi tapa työskennellä tiimien kesken organisaatiorajojen yli Microsoft Teams tarjoaa modernin tavan työskennellä tiimeissä jopa yli organisaatiorajojen. Chat-pohjainen Office …

    Lue lisää
  • Globaalit konesalit käytössäsi

    Globaalit konesalit käytössäsi

    Globaalit konesalit käytössäsi Suomalaiset yritykset suosivat yhä kotimaisia konesaleja, vaikka globaalit vaihtoehdot ovat olleet tarjolla jo hyvän aikaa. Aiemmin globaalien …

    Lue lisää
  • Valmennusyhtiön lentävä digilähtö: Tresentio

    Valmennusyhtiön lentävä digilähtö: TresentioKolmen kokeneen tekijän perustama Tresentio auttaa organisaatioita tavoitteiden saavuttamisessa ja erilaisten kehityshankkeiden läpiviennissä. Valmennuksissa hyödynnetään kolmikon laaja …

    Lue lisää
  • Helsingin sanomat pohtii yleisimpiä IT-ongelmia, Vetonaula mukana

    Hesari pohtii yleisimpiä IT-ongelmia, Vetonaula mukana

    Hesari pohtii yleisimpiä IT-ongelmia, Vetonaula mukana Helsingin sanomat kirjoittaa tavallisimmista it-ongelmista, ja niiden ratkaisuista helpdeskien toimesta. Tietoja kerättiin ulkoistetun it-tuen …

    Lue lisää
  • Tietoturva

    Tietoturvan painopisteet vuonna 2017

    Tietoturvan painopisteet vuonna 2017 Liiketoiminnan jatkuvuuden varmistamiseksi täytyy myös vuonna 2017 pitää mielessä tietoturvaan liittyvät asiat. Erityistä huomiota kannattaa kiinnittää …

    Lue lisää
  • Microsoft Office 365 maksutta Nonprofit organisaatioille

      Microsoft Office 365 maksutta Nonprofit organisaatioille Voittoa tavoittelemattomat yritykset ja kansalaisjärjestöt tekevät tärkeää työtä yhteiskunnan hyvinvoinnin edistämiseksi. Microsoft tarjoaa …

    Lue lisää
  • yritykset siirtyvät omista it-järjestelmistä it-kulutukseen

    Siirtyminen omista IT-järjestelmistä IT-kulutukseen

    Siirtyminen omista IT-järjestelmistä IT-kulutukseen Tämä on nähtävissä myös McKinseyn toimittamassa tuoreessa tutkimusraportissa (9/2016), josta käy ilmi kasvava kehitys pilvipalveluihin siirtymisessä. …

    Lue lisää
  • Vetonaula Kauppalehdessä: IT palveluyritys haastaa itse itsensä

    Kauppalehti esittelee jutussaan Vetonaulaa: ”Ihmiset näkevät IT-alan yhtenä isona kokonaisuutena. Softa-firmat ovat hypeä, nopeaa kasvua ja mielenkiintoisia tilanteita. Me olemme …

    Lue lisää
  • Skype for Business lisää tiimityötä ja kommunikointia asiakkaiden kanssa

    Skype for Business toimii nyt myös yrityksen puhelinjärjestelmänä

    Skype for Business toimii nyt myös yrityksen puhelinjärjestelmänä Helppo kommunikointi säästää aikaa ja parantaa tiimityötä ja yhteydenpitoa asiakkaiden kanssa. Nykypäivän …

    Lue lisää
  • Itseoppimisympäristö Vetonaulan IT-palvelussa

    IT:n itseoppimisympäristö auttaa ohjelmien käytössä ja tehostaa rutiinitöitä

    IT:n itseoppimisympäristö auttaa ohjelmien käytössä ja tehostaa rutiinitöitä Loppukäyttäjien hyvästä IT:n käyttöosaamisesta on nopeasti kehittyvien ohjelmistojen myötä tullut yhä tärkeämpi …

    Lue lisää