Nimetty IT-manageri varmistaa, että asiakkaan käytössä on oikeanlainen palvelukokonaisuus ja valvoo sen toimintaa. Tehtävä ylettyy palvelukokonaisuuden suunnittelusta aina käytönaikaiseen kehitykseen asti.
IT:n toimivuus ja budjetti vahvistetaan säännöllisesti palveluun sisältyvissä kehitystapaamisissa, jolloin päivitämme myös yhdessä asiakkaan kanssa kehityssuunnitelman.
Moderni IT-palvelu elää. Pääset aina hyödyntämään IT:n kehityksen mukanaan tuomat uudet ominaisuudet.
Oma IT-osasto kuukausitilauksena
katso palvelut ja hinnatTarpeista ratkaisuihin
Oma IT-manageri varmistaa, että palvelukokonaisuus vastaa jatkuvasti asiakkaan tarpeeseen ja toimii tulkkina asiakkaan liiketoiminnan tarpeiden ja tekniikan välillä. Uudet IT-tarpeet saadaan tuotantoon nopeasti.
IT-manageri konsultoi ja auttaa arjessa
-Asiakkaan nimetty yhteys- ja vastuuhenkilö
-Yrityksen IT-suunnitelma ja kehityspalaverit
-Rajapinta tekniikan ja asiakkaan välillä
-Konsultointi asiakkaan uusien tarpeiden ratkaisuksi
-Tuki IT-kustannusten hallinnassa, IT-budjetti
Pyydä IT-manageria olemaan yhteydessä
Vetonaulan IT-vinkit
-
Pienryhmätilat
IT-vinkit | Tietotyöläisen arjessa tietokonetta käytetään lähes kaikissa työtoimissa. Näppäimistön pikakomennoilla saadaan nopeutettua toimintoja.
-
Pikakomennot
IT-vinkit | Tietotyöläisen arjessa tietokonetta käytetään lähes kaikissa työtoimissa. Näppäimistön pikakomennoilla saadaan nopeutettua toimintoja.
-
Outlookin kokousten pituus
IT-vinkit | Etätapaamiset ovat organisaatiossa yhä enemmän arkipäivää, ja kokouksia voi olla useita peräjälkeen. Outlookin (for Microsoft 365) puolelta kokousten kestoon voi myös vaikuttaa asetuksista määrittämällä kokoukset loppumaan etuajassa.