Nopea apu samasta numerosta kellon ympäri
Kaikki IT-asioihin liittyvät ongelmat ratkeavat saman numeron kautta. Lupaamme avun nopeasti ja helposti – puheluihin vastataan keskimäärin alle 15 sekunnissa.
Suurin osa tukipyynnöistä saadaan ratkaistua ensimmäisellä yhteydenotolla ja lähes kaikki etäyhteydellä. Saat käyttöösi kokeneen asiantuntijatiimin, joka palvelee suomeksi ja englanniksi, tarvittaessa vuoden jokaisena päivänä 24/7. Helpdeskin rajoitukseton käyttö sisältyy aina palveluumme.
Läpinäkyvyys takaa palvelun jatkuvan kehityksen
Jätä palvelupyyntöt puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestinä tai Live-palvelumme kautta. Kirjaamme sen aina helpdesk-järjestelmäämme, jonka raportit ovat käytettävissänne. Reaaliaikainen laite-, palvelu-, ja ohjelmistorekisteri auttavat vian ja sen laajuuden selvittämisessä sekä määrittämisessä ja ongelman nopeassa ratkaisussa.
Oikea prosessi ja ammattitaitoinen palvelu
Saat ammattitaitoisen avun heti ensimmäisellä yhteydenotolla ja ratkaisemme ongelmasi tai palvelupyyntösi etäyhteyden avulla. Hyödynnämme ITIL-prosessikehystä ja palvelu on toteutettu yhden yhteyspisteen mallilla (Single Point of Contact, SPOC), eli voit olla meihin yhteydessä kaikissa IT-asioissasi – me etsimme avun oikeasta paikasta. Palveluun voidaan liittää myös omien sovelluksienne pääkäyttäjä töitä tai ylläpitoa.
Autamme myös, kun kaikki toimii
Ohjelmistojen ja palveluiden jatkuva kehitys vaatii meiltä kaikilta ajoittain uuden oppimista. Koulutuspalvelumme, Microsoft Certified Trainer, Milla Järven opastuksella, tukevat helpdeskin toimintaa ja auttavat parhaiden työtapojen valinnassa. Auttamme, opastamme ja koulutamme mielellämme myös, vaikka teillä olisi kaikki kunnossa.
Vaativia tarpeita? Innostumme haasteista!
Ota yhteyttä, jos tarvitset kriittisen toiminnan varmistamiseen erikoisosaamista, ympärivuorokautista tukea tai oman vain teille varatun helpdesk-linjan. Autamme myös haastavien ympäristöjen IT-tuen rakentamisessa ja voimme hyödyntää oman helpdesk-järjestelmämme lisäksi myös esimerkiksi ServiceNow, Efecte, FreshDesk tai Zendesk -ohjelmaa.
Oma IT-osasto kuukausitilauksena
Katso hinnat ja vertaa palvelupakettejaHelpdeskin lukuvinkit
-
ChatGPT, Microsoft Copilot ja Google Gemini vertailussa
Copilot ja tekoäly | Tekoäly on viimeisten 18 kuukauden aikana mullistanut työtämme ja vapaa-aikaamme, mahdollistaen lähes kenelle tahansa koodin kirjoittamisen, taiteen luomisen ja jopa sijoitusten tekemisen. Kaikkien uusimpien tekoälytyökalujen seuraaminen voi olla kuitenkin hämmentävää. Tässä artikkelissa vertailemme kolmea tekoälychatbottia. Mikä on sinun suosikkisi?
-
Valmistaudu lomakauteen: Laita IT asiat kuntoon ja rentoudu huoletta
IT-vinkit | Juhannus on pian täällä, ja isolle osalle suomalaisista se tarkoittaa lomakauden alkamista. Kun IT-asiat soljuvat mutkattomasti taustalla, voit huoletta rentoutua ja olla lomalla. Ja, kun syksy koittaa, olet valmiina tekemään täysillä töitä ja kokeilemaan uusia juttuja. Kuten kannustamaan kanssamme Suomi voittoon lokakuussa Olympiastadionilla?
-
Copilot+ PC: tulevaisuuden tekoälytietokoneet
Copilot ja tekoäly | Microsoft julkaisi aiemmin tällä viikolla uuden Copilot+ PC -tietokoneiden kategorian, joka hyödyntää uusinta tekoälyteknologiaa Windows-laitteissa. Näissä tietokoneissa yhdistyvät tehokas suorituskyky ja kehittyneet tekoälyominaisuudet, joiden tarkoitus on parantaa käyttäjäkokemusta.