Nopea apu samasta numerosta kellon ympäri
Kaikki IT-asioihin liittyvät ongelmat ratkeavat saman numeron kautta. Lupaamme avun nopeasti ja helposti – puheluihin vastataan keskimäärin alle 15 sekunnissa.
Suurin osa tukipyynnöistä saadaan ratkaistua ensimmäisellä yhteydenotolla ja lähes kaikki etäyhteydellä. Saat käyttöösi kokeneen asiantuntijatiimin, joka palvelee suomeksi ja englanniksi, tarvittaessa vuoden jokaisena päivänä 24/7. Helpdeskin rajoitukseton käyttö sisältyy aina palveluumme.
Läpinäkyvyys takaa palvelun jatkuvan kehityksen
Jätä palvelupyyntöt puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestinä tai Live-palvelumme kautta. Kirjaamme sen aina helpdesk-järjestelmäämme, jonka raportit ovat käytettävissänne. Reaaliaikainen laite-, palvelu-, ja ohjelmistorekisteri auttavat vian ja sen laajuuden selvittämisessä sekä määrittämisessä ja ongelman nopeassa ratkaisussa.
Oikea prosessi ja ammattitaitoinen palvelu
Saat ammattitaitoisen avun heti ensimmäisellä yhteydenotolla ja ratkaisemme ongelmasi tai palvelupyyntösi etäyhteyden avulla. Hyödynnämme ITIL-prosessikehystä ja palvelu on toteutettu yhden yhteyspisteen mallilla (Single Point of Contact, SPOC), eli voit olla meihin yhteydessä kaikissa IT-asioissasi – me etsimme avun oikeasta paikasta. Palveluun voidaan liittää myös omien sovelluksienne pääkäyttäjä töitä tai ylläpitoa.
Autamme myös, kun kaikki toimii
Ohjelmistojen ja palveluiden jatkuva kehitys vaatii meiltä kaikilta ajoittain uuden oppimista. Koulutuspalvelumme, Microsoft Certified Trainer, Milla Järven opastuksella, tukevat helpdeskin toimintaa ja auttavat parhaiden työtapojen valinnassa. Auttamme, opastamme ja koulutamme mielellämme myös, vaikka teillä olisi kaikki kunnossa.
Vaativia tarpeita? Innostumme haasteista!
Ota yhteyttä, jos tarvitset kriittisen toiminnan varmistamiseen erikoisosaamista, ympärivuorokautista tukea tai oman vain teille varatun helpdesk-linjan. Autamme myös haastavien ympäristöjen IT-tuen rakentamisessa ja voimme hyödyntää oman helpdesk-järjestelmämme lisäksi myös esimerkiksi ServiceNow, Efecte, FreshDesk tai Zendesk -ohjelmaa.
Oma IT-osasto kuukausitilauksena
Katso hinnat ja vertaa palvelupakettejaHelpdeskin lukuvinkit
-
Paikka avoinna: Onsite IT Specialist
Blogi | Vetonaula Oy | Meille Service Desk on muutakin kuin vain asiakaspalvelupiste - se on kaiken tekemisemme sydän. Etsimme nyt Service Desk -tiimiimme oma-aloitteista ja kokenutta Onsite IT Specialist onsite-tehtäviin. Tässä roolissa pääset sukeltamaan syvemmälle IT-maailmaan auttamalla asiakkaitamme paikan päällä ja ratkomalla heidän haasteitaan monipuolisesti.
-
5 syytä päivittää Microsoft Business Premiumiin
IT-vinkit | Kun yhä useammat yritykset siirtävät toimintaansa verkkoon, investointi toimiviin digitaalisiin työkaluihin ja palveluihin kasvaa. Business Premium tarjoaa kattavan valikoiman työkaluja ja palveluita, jotka on suunniteltu kaikenkokoisille yrityksille.
-
Tervetuloa Microsoft Teamsin uudelle aikakaudelle
IT-vinkit | Microsoft Teamsista on viime vuosien aikana tullut olennainen osa yli 280 miljoonan ihmisen lähes jokapäiväistä elämää. Microsoft ilmoitti työkalun läpikäyvän uuden ja erittäin kattavan päivityksen, jonka myötä Teams tulee olemaan entistä intuitiivisempi, joustavampi ja kiinnostavampi kuin koskaan ennen.