Nopea apu samasta numerosta kellon ympäri
Hoidat kaikki IT-asiat saman numeron kautta. Lupaamme avun nopeasti ja helposti – puheluihin vastataan keskimäärin alle 15 sekunnissa. Suurin osa tukipyynnöistä saadaan ratkaistua ensimmäisellä yhteydenotolla ja lähes kaikki etäyhteydellä. Saat käyttöösi kokeneen asiantuntijatiimin, joka palvelee suomeksi ja englanniksi, tarvittaessa vuoden jokaisena päivänä 24/7. Helpdeskin rajoituksetton käyttö koko henkilöstölle sisältyy aina palveluumme!
Läpinäkyvyys takaa palvelun jatkuvan kehityksen
Jätä palvelupyyntöt puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestinä tai Live-palvelumme kautta. Kirjaamme sen aina helpdesk-järjestelmäämme, jonka raportit ovat käytettävissänne. Reaaliaikainen laite-, palvelu-, ja ohjelmistorekisteri auttaa vian selvityksessä, laajuuden määrityksessä ja nopeassa ratkaisussa.
Oikea prosessi ja ammattitaitoinen palvelu
Saat ammattitaitoisen avun ensimmäisellä yhteydenotolla ja ratkaisemme ongelmasi tai palvelupyyntösi etäyhteydellä heti. Hyödynnämme ITIL-prosessikehystä ja palvelu on toteutettu yhden yhteyspisteen mallilla (Single Point of Contact, SPOC), eli voit olla yhteydessä kaikissa IT-asioissa – me etsimme avun oikeasta paikasta. Palveluun voidaan liittää myös omien sovelluksienne pääkäyttätöitä tai ylläpitoa.
Autamme myös kun kaikki toimii
Ohjelmistojen ja palveluiden jatkuva kehitys vaatii meiltä kaikilta jatkuvaa uuden oppimista. Koulutuspalvelumme tukevat helpdeskin toimintaa ja auttavat parhaiden työtapojen valinnassa. Tukemma auttaa, opastaa ja kouluttaa, myös kun kaikki toimii. Kuvassa pääkouluttaja Microsoft Certified Trainer, Milla Järvi.
Vaativia tarpeita? Innostumme haasteista!
Ota yhteyttä, jos tarvitset kriittisen toiminnan varmistamiseen erikoisosaamista, ympärivuorokautista tukea 24/7 tai oman vain teille varatun helpdesk-linjan. Autamme myös haastavien ympäristöjen IT-tuen rakentamisessa ja voimme hyödyntää oman helpdesk-järjestelmämme lisäksi myös esimerkiksi ServiceNow, Efecte, FreshDesk tai Zendesk -ohjelmaa.
Oma IT-osasto kuukausitilauksena
Katso hinnat ja vertaa palvelupakettejaHelpdeskin IT-vinkit
-
Tietojenkalasteluviesteihin reagoiminen
IT-vinkit | Organisaation loppukäyttäjillä on iso vastuu tietojenkalasteluviestien luomien uhkien lieventämisessä. Käymme tässä artikkelissa läpi, miten ja minkälaisista tietojenkalasteluviestistä kannattaa ilmoittaa.
-
Viva Connections
IT-vinkit | Microsoftin uusi tuoteperhe Viva sisältää alueita oppimiseen (Viva Learning), ajan käytön analysointiin (Viva Insights), kokonaisuuksien jäsentelyn (Viva Topics) ja yhteisöön ja kokemuksiin (Viva Connections). Seuraavassa tarkastellaan lähemmin viimeksi mainittua. Viva Connectionsin avulla saadaan Microsoft Teamsin ja SharePointin intranet-sivustojen tärkeät tiedot ja toiminnot helposti organisaation käyttäjille.
-
Adobe Acrobat Reader DC – Tyhjä ruutu tallennettaessa tiedostoa
IT-vinkit | Tukemme on saanut viime viikkojen aikana useita yhteydenottoja liittyen Adobe Acrobat Reader DC:n tallennusongelmaan. Ongelmaan odotetaan ohjelmistokorjausta, mutta se on myös väliaikaisesti kierrettävissä näillä ohjeilla.
-
Testaa ja valitse Azure-palveluiden konesali oikein
IT-vinkit | Testaa Azure-palveluiden latenssit nopeustestillä ennen palvelun avaamista! Nopeammat yhteydet tarjoavat nopeammin toimivat palvelut ja sitä kautta tärkeimmän, eli tyytyväiset IT-palvelun käyttäjät.
-
SharePoint Online – Pikalinkit
IT-vinkit | Microsoft Teamsin kokouksiin tullut uudistus mahdollistaa kokouksen jakamisen useammaksi suoraan kokouksen sisältä.
-
Microsoft Teamsin taustakohinan vaimennus
IT-vinkit | Microsoft Teamsissa on mahdollista muuttaa sitä, miten paljon taustalla kuuluvaa ääntä vaimennetaan