Palveluun sisältyy rajoittamaton määrä puhelin- ja etätukea, ongelmanratkaisutyö sekä neuvontapalvelu. Tukitiimissä sinua palvelevat suomalaiset IT-ammattilaiset, joilla on laaja osaaminen yritysten tietotekniikasta.
Palvelu- tai tukipyynnön voit jättää puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestinä (Chat, Skype) tai palveluporttaalistamme netissä tai matkapuhelimella.
Palvelu on toteutettu yhden yhteyspisteen mallilla (Single Point of Contact, SPOC).
Voit siis olla tukeemme yhteydessä kaikissa IT-asioissa – asiantuntijamme todentavat mahdollisen vian ja ohjaavat tukipyynnön tarvittaessa eteenpäin esimerkiksi sovellustukeen tai operaattorille.
Nopea apu vikatilanteissa
Käytännön työssä hioutunut yhden luukun palveluprosessi ja korkeatasoinen helpdesk-palvelu, jossa omat asiantuntijamme pyrkivät aina ratkaisemaan vikatilanteet ensimmäisellä yhteydenottokerralla.
Tehokas vianselvitys- ja ratkaisumalli säästää asiakkaan työaikaa, hermoja ja näkyy viivan alla.
Oikea prosessi ja ammattitaitoinen palvelu
Kokeneet asiantuntijat pyrkivät ratkaisemaan ongelman ensiyhteydenotolla apunaan tehokas etäyhteysohjelmisto.
Reaaliaikainen laite-, palvelu-, ja ohjelmistorekisteri auttaa vian selvityksessä, laajuuden määrityksessä ja nopeassa ratkaisussa.
Autamme myös kun kaikki toimii
Ohjelmistojen ja palveluiden jatkuva kehitys vaatii meiltä kaikilta jatkuvaa uuden oppimista. Koulutuspalvelumme tukevat helpdeskin toimintaa ja auttavat parhaiden työtapojen valinnassa. Kuvassa pääkouluttaja Microsoft Certified Trainer, Milla Järvi.