Nopea apu samasta numerosta kellon ympäri

Hoidat kaikki IT-asiat saman numeron kautta. Lupaamme avun nopeasti ja helposti – puheluihin vastataan keskimäärin alle 15 sekunnissa. Suurin osa tukipyynnöistä saadaan ratkaistua ensimmäisellä yhteydenotolla ja lähes kaikki etäyhteydellä. Saat käyttöösi kokeneen asiantuntijatiimin, joka palvelee suomeksi ja englanniksi, tarvittaessa vuoden jokaisena päivänä 24/7. Helpdeskin rajoituksetton käyttö koko henkilöstölle sisältyy aina palveluumme!

Läpinäkyvyys takaa palvelun jatkuvan kehityksen

Jätä palvelupyyntöt puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestinä tai Live-palvelumme kautta. Kirjaamme sen aina helpdesk-järjestelmäämme, jonka raportit ovat käytettävissänne. Reaaliaikainen laite-, palvelu-, ja ohjelmistorekisteri auttaa vian selvityksessä, laajuuden määrityksessä ja nopeassa ratkaisussa.

Oikea prosessi ja ammattitaitoinen palvelu

Saat ammattitaitoisen avun ensimmäisellä yhteydenotolla ja ratkaisemme ongelmasi tai palvelupyyntösi etäyhteydellä heti. Hyödynnämme ITIL-prosessikehystä ja palvelu on toteutettu yhden yhteyspisteen mallilla (Single Point of Contact, SPOC), eli voit olla yhteydessä kaikissa IT-asioissa – me etsimme avun oikeasta paikasta. Palveluun voidaan liittää myös omien sovelluksienne pääkäyttätöitä tai ylläpitoa.

Autamme myös kun kaikki toimii

Ohjelmistojen ja palveluiden jatkuva kehitys vaatii meiltä kaikilta jatkuvaa uuden oppimista. Koulutuspalvelumme tukevat helpdeskin toimintaa ja auttavat parhaiden työtapojen valinnassa. Tukemma auttaa, opastaa ja kouluttaa, myös kun kaikki toimii. Kuvassa pääkouluttaja Microsoft Certified Trainer, Milla Järvi.

Vaativia tarpeita? Innostumme haasteista!

Ota yhteyttä, jos tarvitset kriittisen toiminnan varmistamiseen erikoisosaamista, ympärivuorokautista tukea 24/7 tai oman vain teille varatun helpdesk-linjan. Autamme myös haastavien ympäristöjen IT-tuen rakentamisessa ja voimme hyödyntää oman helpdesk-järjestelmämme lisäksi myös esimerkiksi ServiceNow, Efecte, FreshDesk tai Zendesk -ohjelmaa.

Oma IT-osasto kuukausitilauksena

Katso hinnat ja vertaa palvelupaketteja

Helpdeskin IT-vinkit