Yhteystiedot

097 288 588  (pvm/mpm)
Avoinna arkisin klo 8:00-17:00

Lataa etätukiohjelmisto

 

Näin asioit kanssamme

Ota meihin yhteyttä puhelimella tai sähköpostilla. Yhteydenotosta aukeaa tukipyyntö, eli tiketti ja saat sähköpostiisi tikettinumeron.

Lataa etätukiohjelma yllä olevasta painikkeesta asiantuntijamme pyynnöstä ja suorita ohjelma koneellasi. Tämän jälkeen asiantuntija voi suorittaa huoltotoimenpiteet koneellasi.

 

Helppoa yhteydenpitoa

Asiakkaanamme yhteydenpito kaikissa IT-asioissa on helppoa, käytössä on aina yksi helpdesk, osaavan tukitiimin apu sekä asiakaskohtaisesti määritellyt ITIL-pohjaiset työnkulut ja käytännöt. Helpdeskimme rajoitukseton käyttö sisältyy aina palvelun hintaan!

 

Tukea kellon ympäri 24/7

Ymmärrämme, että liiketoimintanne tulee olla käynnissä aina. Tarjoamme lisäpalveluna ympärivuorokautisen tukipalvelun, joka palvelee vuoden jokaisena päivänä. Palvelu soveltuu hyvin myös eri aikavyöhykkeillä toimiville asiakkaillemme.

Contact information

+358 97 288 588
Open on weekdays at 8am – 5pm (EET)

Download remote app

 

Contacting our customer service

Please contact us by phone or email. The contact will open a support request and you will receive a ticket id in your email.

Download the remote support app from the button above at the request of our expert and run the program on your computer. Thereafter, an expert can carry out maintenance on your machine.

 

Easy communication

Our customers have easy communication to all IT matters, one helpdesk, a dedicated support team, and customized ITIL-based workflows and practices. The unlimited use of our helpdesk is always included in the service price!

 

a 24/7 support available

We understand that your business should always be running. As an additional service, we offer a 24/7 support service. The service is also well suited for our customers operating in different time zones.