• Asiakaskokemus keskiössä – Asiakaspalveluviikko

    Vetonaulan Asiakaspalveluviikko 7.-11.10.2019 Hyvään IT-palvelukokemukseen tarvitaan tietenkin vahvaa substanssiosaamista. Mutta ilman palveluosaamista jäädään pahasti puolitiehen. Pidämme asiantuntijoidemme IT-osaamista jatkuvasti tuoreena …

    Lue lisääAsiakaskokemus keskiössä – Asiakaspalveluviikko aiheesta
  • Helsingin sanomat pohtii yleisimpiä IT-ongelmia, Vetonaula mukana

    Hesari pohtii yleisimpiä IT-ongelmia, Vetonaula mukana

    Hesari pohtii yleisimpiä IT-ongelmia, Vetonaula mukana Helsingin sanomat kirjoittaa tavallisimmista it-ongelmista, ja niiden ratkaisuista helpdeskien toimesta. Tietoja kerättiin ulkoistetun it-tuen …

    Lue lisää
  • Vetonaula Kauppalehdessä: IT palveluyritys haastaa itse itsensä

    Kauppalehti esittelee jutussaan Vetonaulaa: ”Ihmiset näkevät IT-alan yhtenä isona kokonaisuutena. Softa-firmat ovat hypeä, nopeaa kasvua ja mielenkiintoisia tilanteita. Me olemme …

    Lue lisää
  • Digiajan IT-ulkoistus esillä Sanoman mediassa

    Digiajan IT-ulkoistus on esillä Sanoman verkkomedioissa Suomessa Kampanjan tarkoituksena on herättää päättäjiä päivittämään tietonsa IT-ulkoistusten tämän päivän mahdollisuuksista. Trendi on …

    Lue lisää
  • Företagare i Finland: Vetonaula – IT som service

    IT palveluna – Vetonaula yritysesittelyssä Företagare i Finland lehdessä Företagare i Finland esitteli IT teemanumerossaan IT-alan toimijoita ympäri Suomea, Vetonaula …

    Lue lisää