Vetonaulan Asiakaspalveluviikko 7.-11.10.2019

Hyvään IT-palvelukokemukseen tarvitaan tietenkin vahvaa substanssiosaamista. Mutta ilman palveluosaamista jäädään pahasti puolitiehen.

Pidämme asiantuntijoidemme IT-osaamista jatkuvasti tuoreena koulutuksin ja sertifioinnein. Asiakaspalveluosaamiseen olemme aiemmin panostaneet koulutuksilla, ja nyt tulee hyvä mahdollisuus nostaa asiakaspalvelu kaikkien ykkösteemaksi yhden viikon ajaksi.

Osallistumme jo 90-luvulla Yhdysvalloissa alkaneeseen ja nyt Suomessa tuulta ottavaan Asiakaspalveluviikkoon. Suomessa ideaa on jalkauttanut Wakarun Asiakaspalveluverkosto. Muita mukana olevia yrityksiä löydät täältä. Ideana on keskittyä yhden viikon ajan asiakaspalveluun, sen huomioimiseen ja kehittämiseen yhdessä sovitun viikko-ohjelman mukaan.

Asiakaspalveluviikkoon on tarjolla valmis sapluuna, tässä meidän versiomme viikon ohjelmasta:

MAKEA MAANANTAI

Yhteinen kokoontuminen, aamiaista tarjolla. Herätään viikon teemaan ja kerätään viikolle kehityskohteita vaikka post-it lapuille. Iltapäivällä keräännytään vielä uudestaan leipomon herkkujen voimin katsomaan ehdotuksia läpi.

TEHO TIISTAI

Valittu kehityskohde tai kehityskohteet tulille. Pyritään keskittymään erityisesti valittuun parannukseen, seurataan sen kehitystä ja kerätään palautetta.

KEHU KESKIVIIKKO

Kehutaan kollegaa, asiakasta tai asiakaspalvelijaa. Annetaan palautetta ja nostetaan onnistumiset ja hyvät teot sekä tyypit esille.

TERVE TORSTAI

Hyvinvoiva henkilöstö on hyvän palvelun kulmakivi. Syödään terveellisesti yhteisellä /porukoin toteutettavalla lounaalla. Jokainen pitää ainakin yhden palaverin kävellen, joko asiakkaan tai kollegan kanssa. Vaihdetaan omia parhaita käytäntöjä riittävän unen, terveellisen ruokavalion ja liikunnnan saroilta.

PORUKKA PERJANTAI

Käydään läpi mitä Asiakaspalveluviikolla saatiin aikaan. Saatiinko palautetta asiakkailta? Näkyikö muutosta? Iltapäivällä keräännytään kahvin ja pullan voimin. Ehkä jopa jatketaan juttua pingiksen ja biljardin merkeissä..