Tiimin jäsenenä

Autat asiakkaita digivälinein ja joskus paikan päällä ja viihdyt vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Tukenasi sinulla on oma asiakastiimi, mistä löytyy huimasti osaamista ja kokemusta asiakkaasta ja tekniikasta. Tehtävässä auttaa myös jatkuvasti kehittyvät työkalut, kuten asiakkaan IT:n kokonaistilanteen reaaliaikaisesti kertova Vetonaula Live portaali.

Kovia osaajia

Service deskin asiantuntijoillamme on laaja-alainen IT-infran perusosaaminen työasemista mobiililaitteisiin, vahva Microsoft 365 osaaminen sekä perusosaaminen palvelimista, verkoista ja PowerShellistä. Service deskissä työskennellessäsi voit myös saada vastuullesi erikoisosaamisalueen joka toimii myös näyttönä urapolullasi Vetonaulassa. Service Deskiin hakevilla on usein esim. insinöörin (AMK) tai datanomin koulutausta ja vähintään 3 vuotta alan työkokemusta.

Tehtävänimikkeitä Service Deskissä

  • IT support specialist
  • Cloud Specialist
  • Computer Support Specialist
  • Help Desk Technician
  • Help Desk Specialist
  • Service Desk Specialist

Hae rohkeasti mukaan hyvään tiimiin!

Tutustu muihin tiimeihin

Senior Techs & Engineers

Tutustu tiimiin

Customer success & Sales

Tutustu tiimiin

Students & Trainees

Tutustu tiimiin