
Tukea siellä, missä sitä tarvitaan
Vetonaula vastaa Hiltin lähituesta ja helpdesk-palveluista ympäri Suomea. Palveluiden tuottamisessa kansainväliselle toimijalle on tärkeää suomenkielinen helpdesk sekä paikallinen ja joustava lähituki. Hilti valitsi Vetonaulan IT-kumppaniksi usean tarjouskilpailuun valitun tarjoajan joukosta.

Käyttäjäkokemus Hilti:n keskiössä
Palvelumallimme perustuu alan parhaisiin käytäntöihin ja jatkuvaan mittaamiseen – loppukäyttäjän tarpeet ja kokemus ohjaavat kaikkea toimintaa. Raportoinnissa hyödynnämme Vetonaulan ITSM-järjestelmää sekä Hiltin käyttämää ServiceNow-alustaa, jotka yhdessä tarjoavat reaaliaikaisen näkyvyyden palvelupyyntöihin, vasteaikoihin ja ratkaisuprosessien tehokkuuteen.
Konsernissa työskentelee Suomessa n. 150 henkilöä ja sillä on myyntipisteitä ympäri maan: Helsinki, Espoo, Vantaa, Lahti, Turku, Tampere, Jyväskylä, Kuopio ja Oulu.

Hilti
Hilti-konserni tarjoaa tuotteita, ratkaisuja, ohjelmistoja ja palveluita yrityksille rakennus- ja energiatoimialoilla. Yrityksellä on yli 30 000 työntekijää ympäri maailman yli 120 maassa ja se tunnetaan suoramyyntimallistaan sekä ratkaisujensa innovatiivisuudesta ja laadusta. Konsernin tavoite on tehdä rakentamisesta parempaa ja sen strategia perustuu vastuullisuuteen ja suorituskykyyn.
Lisää asiakastarinoita
Ota yhteyttä – Olemme täällä sinua varten!
Meille on tärkeää olla helposti lähestyttävä ja ihmisläheinen kumppani, joka kuuntelee ja ymmärtää tarpeesi. Haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja olla luotettava kumppani, johon voit aina turvautua. Olipa kyseessä pieni kysymys tai suuri projekti, olemme valmiina auttamaan sinua tehokkaasti ja asiantuntevasti.
